Detenció en ple centre històric de Valls per un delicte relacionat amb la salut pública. Segons El Vallenc, agents de paisà de la Policia Local de Valls i dels Mossos d’Esquadra van efectuar una detenció aquest passat dimecres, dia 18 de maig, a la capital de l’Alt Camp relacionada amb un delicte de salut pública.
Els agents van observar, a l'aparcament de la Mateueta, una persona amb una actitud sospitosa. Es tractava d’un veí de la ciutat que estava venent droga en plena tarda. Així, els agents el van identificar, seguidament va ser detingut i va ser posat a disposició judicial.
Detinguda una noia de 18 anys per un robatori
Per altra banda, el dimecres dia 18 de maig també va ser detinguda una noia de 18 anys a Valls acusada d'un delicte de robatori amb intimidació. Els fets van passar dimecres dia 18 de maig al vespre, en una operació conjunta entre la Policia Local i els Mossos d'Esquadra.
La Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra feia setmanes que treballava en un robatori que es va produir en un establiment de la capital de l'Alt Camp el dia 9 de maig. La noia, que feia pocs mesos que havia complert els 18 anys, juntament amb un home, van entrar en una farmàcia del centre històric en horari laboral. Van ensenyar un ganivet, però el robatori finalment no es va produir i van acabar fugint sense endur-se res de l’establiment.
Arran de la investigació, els dos cossos de seguretat van dur a terme una operació policial a la zona del Portal Nou que va acabar amb la detenció de la noia.
El procés segueix obert i l'objectiu dels agents és identificar l'home que acompanyava la noia, per tal de procedir a la seva detenció. Pel que fa a la noia, ha passat a disposició judicial.