En aquest sentit, el suposat delinqüent va sostraure tres bicicletes i un telèfon mòbil. Tots els objectes robats estaven valorats en uns 5.000 euros.
La policia catalana va detenir el suposat lladre la tarda d'aquest dimarts 8 d'agost, passant a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Tortosa l'endemà.
Coordinació policial per localitzar el suposat lladre
La investigació dels fets es va iniciar quan els Mossos d'Esquadra van tenir coneixement de les primeres denúncies. En aquest sentit, van posar en marxa diversos dispositius policials encaminats a la identificació i detenció de l'autor dels fets.Mitjançant el Pla d'Acció de Convivència a l'Espai Públic a la Regió Policial de Terres de l'Ebre, els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Deltebre mantenen una coordinació i col·laboració permanent per tal de prevenir problemes de convivència al municipi.
Els bons resultats d'aquesta col·laboració van permetre la policia catalana identificar l'autor dels fets, que va ser detingut la tarda d'aquest dimarts 8 d'agost al carrer Sant Antoni de Deltebre.