Tarda complicada la d'aquest dimecres 28 de setembre al Vendrell, amb dos incendis que han tingut lloc amb poques hores de diferència. El primer s'ha declarat a primera hora de la tarda al carrer de Mar i ha tingut lloc a dins d'un habitatge. Segons la Policia Municipal, hi ha hagut ferits lleus i també danys materials, però el foc s'ha pogut acabar controlant.
Unes hores després hi ha hagut un segon incendi, en aquest cas en un local del carrer de Sant Xavier. Hi han treballat fins a sis dotacions dels Bombers, amb el suport dels cossos policials. Els veïns dels pisos superiors han pogut sortir pel seu propi peu i només s'han produït danys materials a la botiga.
Aquest mateix dimecres hi ha hagut un altre foc al Baix Penedès, a prop de la urbanització Can Gordei de la Bisbal del Penedès. El foc s'hauria iniciat en un habitatge i s'ha propagat a una zona forestal pròxima. Fins a deu dotacions dels Bombers han treballat en la seva extinció.
[tweet]1575134082438144002[/tweet]