Dos ciclistes resulten ferits en un accident a l'Alt Camp

Els fets van passar a la carretera TV-7041, que uneix Mont-ral amb Alcover

Publicat el 07 de març de 2022 a les 11:15

Nou ensurt a les carreteres de l'Alt Camp. En aquest cas, el dissabte dia 5 de març al migdia dos ciclistes van quedar ferits. Els afectats formaven un grup de persones que practicaven aquest esport.

 

En concret, els fets van passar a la carretera TV-7041, que uneix Mont-ral amb Alcover.

 

Segons El Vallenc, un grup de quatre ciclistes anaven tranquil·lament circulant per la carretera quan de cop dos d'ells van perdre l’equilibri. Van sortir de la via i van caure fora. L’accident va ser al punt quilomètric 7 de l’esmentada via, al terme municipal d’Alcover.

 

Un dels ciclistes ferits va ser traslladat al Pius Hospital de Valls i l’altre a l’Hospital de Sant Joan de Reus per ambulàncies del SEM. En l'accident també van intervenir-hi diferents efectius del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya i dels Mossos d’Esquadra.

 

Topada frontal a la C-44 

Aquest no ha estat l'únic accident del cap de setmana. La carretera C-44 va ser escenari d'un accident entre dos vehicles aquest dissabte 5 de març. Un greu incident que va succeir durant el migdia i es va requerir el desplaçament dels serveis d'emergències.

 

Durant el migdia d'aquest passat dissabte, els Bombers i els professionals sanitaris del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) van anar fins al punt de l'accident, a la C-44 entre els municipis de Tivissa i Vandellòs.

 

Segons les informacions del Servei Català de Trànsit, dos turismes van patir un xoc frontal entre aquestes dues localitats. De resultes de la topada, una persona va resultar ferida de caràcter greu i una altra en estat menys greu.