La Policia Local d'Amposta va enxampar al seu municipi un lladre 'in fraganti'. Els fets van tenir lloc aquest dilluns, 15 de maig, al matí al municipi del Montsià, quan gràcies a la col·laboració ciutadana van poder detenir el lladre.
El detingut és un home, de 51 anys, resident a Reus. Es tracta d'un conegut criminal, ja que acumula nombrosos antecedents per robatoris i altres delictes. Precisament, estava intentant cometre'n un de nou quan va ser caçat durant l'acte.
El lladre intentava prendre el catalitzador d'un vehicle que estava aparcat al carrer Migdia d'Amposta. Va ser en aquell moment que el propietari del vehicle va arribar al lloc i va enxampar l'home serrant el catalitzador.
El propietari va poder retenir el lladre, a la vegada que va avisar la Policia Local d'Amposta. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van identificar el lladre, veí de Reus, i en comprovar el seu historial delictiu van procedir a la seva detenció.
El lladre reusenc amb molts antecedents enxampat robant lluny de casa
La col·laboració ciutadana va permetre que la policia el cacés 'in fraganti'
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 16 de maig de 2023 a les 11:09
Actualitzat el 16 de maig de 2023 a les 11:18
Et pot interessar
-
Successos Un home molt violent i amb un ganivet de grans dimensions causa el pànic a Tarragona
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra