S’encasta contra cinc cotxes aparcats a Reus i intenta fugir corrents

Un veí ha avisat la Guàrdia Urbana de Reus quan ha sentit un cop molt fort i ha observat l'accident i els danys causats

  • L'incident va tenir lloc poc abans de mitjanit. -
Publicat el 14 de juliol de 2025 a les 09:27

Cinc vehicles s'han vist afectats per un nou accident a Reus en el qual no s'han hagut de lamentar persones ferides, però sí diversos danys materials. Els fets han tingut lloc a tocar de la mitjanit d'aquest diumenge 13 de juliol, a l'avinguda del Doctor Vilaseca.

Segons informen des de la Guàrdia Urbana, ha sigut un veí del carrer qui els ha avisat, després d'escoltar un cop molt fort i, en sortir al balcó, ha observat com diversos cotxes que estaven estacionats ara ocupaven part de la via i havien rebut l'impacte d'un altre vehicle. A més, hauria apuntat en la trucada a la policia que el cotxe estava encès, però la seva conductora havia sortit corrents cap al carrer d'Espronceda intentant fugir.

Un cop al lloc dels fets, les patrulles han pogut identificar la conductora, a qui no han pogut realitzar les proves d'alcoholèmia per motius mèdics, però han confirmat que no presentava simptomatologia d'embriaguesa. El servei de grua ha ajudat a retirar els cotxes que ocupaven la via.

D'altra banda, la policia local ha informat de danys en diversos elements del mobiliari urbà, com dos pals de separació d'un estacionament de motocicletes i un fanal. També, s'ha fet neteja del carrer.

Incident mortal, també a Reus

A primera hora del matí d'aquest dilluns 14 de juliol, al centre de Reus, ha tingut lloc un altre accident de trànsit que ha acabat resultant mortal de manera indirecta. Segons les primeres informacions, després de la col·lisió entre dos vehicles al carrer de l'Amargura, els seus conductors s'haurien enfrontat i un d'ells hauria ferit l'altre amb arma blanca.

L'apunyalament durant la baralla ha resultat fatal i els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per tal d'esclarir les circumstàncies en què s'han produït els fets. Els agents estan a la recerca del presumpte autor i, de moment, no hi ha cap persona detinguda.