Ensurt important aquest dimarts al vespre a Tarragona després que un autobús de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de la línia 41 patís un accident per causes que s'estan investigant.
Els fets, segons ha informat l'EMT, van tenir lloc a les 20.18 hores a la rotonda dels 4 Garrofers, a la confluència de l'avinguda Catalunya amb l'avinguda Andorra i el carrer de Sant Antoni Maria Claret.
[tweet]1531724127823880193[/tweet]
El vehicle, que venia de la Zona Educacional i anava en direcció a l'Estació, va acabar encastat contra la rotonda després que, segons apunten alguns mitjans, citant fonts municipals, el conductor es trobés malament i perdés el control de l'autobús.
Els set passatgers que viatjaven al vehicle no van patir ferides, mentre que el conductor va resultar ferit lleu i va ser traslladat a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona, seguint el protocol en aquesta mena d'accidents.
Al llarg d'aquest matí de dimecres, el conductor ha rebut l'alta després d'estar en observació des de la seva evacuació al centre sanitari tarragoní.
Afectacions en l'accés a l'A-7 des de l'avinguda Catalunya
Fins al lloc dels fets, es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Urbana de Tarragona, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
El president de l'EMT, Jordi Fortuny, va personar-se al lloc de l'accident per seguir la situació 'in situ' i va explicar que encara era aviat per fer cap hipòtesi sobre els fets.
L'accident de l'autobús va provocar afectacions en l'accés a l'A-7, en la circulació a l'avinguda Catalunya i en el servei ordinari de transport públic.
L’EMT realitza unes revisions periòdiques per fer seguiment de l’estat de salut dels seus conductors i de seguretat dels seus vehicles.