Enxampen dos veïns de Tarragona mentre caçaven ocells protegits a les Terres de l'Ebre

El Seprona de la Guàrdia Civil ha obert diligències penals contra els dos individus per suposats delictes contra la fauna

Publicat el 10 d’agost de 2023 a les 14:05
El Seprona de la Guàrdia Civil ha obert diligències penals contra dos homes que caçaven de forma clandestina ocells protegits al municipi de Santa Bàrbara, a la comarca del Montsià. Els individus, veïns del barri de Campclar, a Tarragona, utilitzaven xarxes plegables i reclams elèctrics per atreure els animals en una superfície de 50 metres quadrats d'un vedat privat.

En l'operatiu, es van intervenir exemplars de diverses espècies, entre elles passerells comuns i caderneres, així com una gàbia per emmagatzematge i estris per la caça. A la vegada, es van alliberar sis ocells que van localitzar vius i en bon estat de salut.

Les diligències penals s'han obert pels suposats delictes contra la fauna i capturar espècies protegides en època de veda, a més de fer-ho sense l'autorització del vedat privat.