Els serveis d'emergències han rebut un avís quan passaven deu minuts de les sis de la tarda d'aquest dimarts, 30 de gener, per un incendi en un pis d'un concorregut carrer de Tarragona. Concretament, els fets han tingut lloc a l'avinguda Ramón i Cajal i han causat una gran expectació.
Una gran columna de fum ha començat a sortir per la façana d'un dels pisos del número 49 d'aquesta avinguda, la qual en aquesta hora era plena de gent. Els Bombers de la Generalitat han activat l'autoescala i fins a cinc dotacions per treballar-hi.
El foc s'ha produït al cinquè pis de l'immoble i ha estat molt espectacular. La Guàrdia Urbana de Tarragona també ha regulat el trànsit al carrer mentre s'han dut a terme les tasques dels serveis d'emergències.
S'han vist moments de tensió, ja que una dona que vivia al pis on s'ha produït l'incendi ha hagut de ser rescatada a través del balcó. A conseqüència, la dona ha estat traslladada en estat menys greu a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
Espectacular incendi en un cinquè pis a l'avinguda Ramón i Cajal de Tarragona
Una dona va ser rescatada pel balcó i va ser traslladada en estat menys greu
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 18:38
Et pot interessar
-
Successos Un home molt violent i amb un ganivet de grans dimensions causa el pànic a Tarragona
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra