Aquesta setmana un vídeo es va fer viral a les xarxes socials on es podia observar una batussa considerable a l'interior d'un gimnàs a Reus. Els fets van tenir lloc al centre que ha obert portes fa poc a les instal·lacions de La Fira, Fitness Park.
[noticiadiari]99/14856[/noticiadiari]
A les imatges es pot veure com una discussió entre joves que estaven fent esport al recinte puja ràpidament de to fins que arriba a les mans. Segons elCaso.cat, mitjà que va avançar els fets, la batussa es va iniciar per les cues que es van generar per utilitzar una de les màquines d'exercici del gimnàs, un fet que va retreure un dels usuaris i va desencadenar en una baralla a cops de puny i fins i tot bastons i estris que hi havia al recinte.
Fitness Park, el gimnàs on es van produir els fets, ha enviat un comunicat on assegura que "no tolerarà cap mena de violència a cap dels seus gimnasos" i és per això que després de l'incident del passat 5 de febrer ha decidit expulsar els joves que van protagonitzar la baralla.
"Per a l'empresa, cap forma de violència és tolerable ni pot ser excusada sota cap circumstància ni pretext" afegeixen des de Fitness Park. El gimnàs ha explicat que l'aforament als seus equipaments està controlat i es regeix "sota criteris estrictes que explica la normativa vigent per a un ús i gaudi de les instal·lacions".
Expulsen del gimnàs els joves que van protagonitzar una forta baralla a Reus
L'empresa assegura que «no tolerarà cap mena de violència en cap dels seus gimnasos»
Publicat el 07 de febrer de 2024 a les 13:40
Et pot interessar
-
Successos «Narcos» des de la presó del Catllar: desarticulades dues perilloses bandes amb abast estatal
-
Successos El Sindicat d'Habitatge de Reus denuncia coaccions a una família per part d'una empresa de desocupació
-
Successos Desapareguda una dona de 47 anys a Valls: demanen la col·laboració ciutadana per trobar-la
-
Successos Tarda d'incendis a Tarragona i Valls: cremen pneumàtics en un parc i un vehicle en ple carrer
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona