Els Mossos d'Esquadra han detingut a Tortosa un metge, de 61 anys, com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual i descobriment i revelació de secrets. Segons ha explicat la policia catalana en un comunicat, els fets van tenir lloc el passat 10 de juny al matí, quan un pacient va requerir la presència dels agents en un consultori mèdic de la capital del Baix Ebre perquè havia sorprès el metge gravant-li els genitals amb un telèfon mòbil.
En aquest sentit, la víctima va explicar a la policia catalana que havia anat al consultori per passar una revisió mèdica d'empresa i que durant el transcurs de l'exploració el metge va realitzar-li tocament en la zona genital. En aquest sentit, va adonar-se que el facultatiu tenia el seu telèfon mòbil en funcionament, mentre enfocava les seves parts íntimes.
Aquesta situació va provocar una discussió entre el metge i el pacient, que va agafar el telèfon mòbil del metge per lliurar-lo als agents dels Mossos d'Esquadra.
Investigació oberta mentre el detingut va quedar en llibertat
La policia catalana ha explicat que la investigació continua oberta, ja que estan pendents del buidatge dels dispositius electrònics del facultatiu arrestat per tal de comprovar si altres pacients del consultori mèdic han estat víctimes d’aquesta pràctica.
En aquest sentit, el detingut va declarar en seu policial i va quedar en llibertat, quedant pendent de comparèixer davant el jutjat quan sigui requerit.