Greu incident aquest matí a Reus. Una persona ha quedat ferida en caure-li a sobre una part de la façana d'un edifici que ha patit un despreniment.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís per aquest incident quan passaven tres minuts de les deu del matí. Els fets han tingut lloc a l'avinguda Doctor Vila-seca, a tocar del passeig Sunyer de Reus.
Segons els Bombers de la Generalitat, una part de la façana d'un edifici ha caigut a la via pública i ha impactat contra un home que passejava per la zona.
Ràpidament, s'han activat dotacions dels Bombers de la Generalitat, les quals han revisat l'edifici per comprovar que no hi hagués perill de més despreniments, així com efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i de la Guàrdia Urbana de Reus.
Ferit un home per un despreniment en una façana a Reus
L'home passejava per la zona quan un tros de la façana li ha caigut a sobre
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 10:32
Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 10:37
Et pot interessar
-
Successos Un escalador cau i resulta ferit al Clot d'en Goda a Vilaverd
-
Successos Tallen l'AP-2 a la Bisbal del Penedès per recuperar el cos sense vida d'un home al fons d'un barranc
-
Successos Ferit greu un motorista en un accident de trànsit a la TP-2031
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023