Greu incident aquest matí a Reus. Una persona ha quedat ferida en caure-li a sobre una part de la façana d'un edifici que ha patit un despreniment.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís per aquest incident quan passaven tres minuts de les deu del matí. Els fets han tingut lloc a l'avinguda Doctor Vila-seca, a tocar del passeig Sunyer de Reus.
Segons els Bombers de la Generalitat, una part de la façana d'un edifici ha caigut a la via pública i ha impactat contra un home que passejava per la zona.
Ràpidament, s'han activat dotacions dels Bombers de la Generalitat, les quals han revisat l'edifici per comprovar que no hi hagués perill de més despreniments, així com efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i de la Guàrdia Urbana de Reus.
Ferit un home per un despreniment en una façana a Reus
L'home passejava per la zona quan un tros de la façana li ha caigut a sobre
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 10:32
Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 10:37
Et pot interessar
-
Successos Rescaten tres espeleòlegs de Tarragona d'una cova a Cantàbria
-
Successos S'incendien diversos vehicles aparcats al centre comercial Les Gavarres de Tarragona
-
Successos Nou operatiu policial al barri de Sant Josep Obrer de Reus: una detinguda, frau elèctric i habitatges ocupats
-
Successos Continua la «persecució» contra les colònies de gats a Reus: tornen a denunciar atacs violents
-
Successos Un transportista de Tarragona busca ajuda per substituir el seu camió cremat: «Ho he perdut tot»
-
Successos Es declara un incendi forestal a les Piles, a la Conca de Barberà