Greu atropellament a primera hora d'aquest dimarts, 12 de setembre, al barri de Sant Pere i Sant Pau a la ciutat de Tarragona. Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'accident a les 08.29 hores del matí a l'altura del bloc Venezuela.
Segons s'informava, una furgoneta de repartiment de paqueteria havia atropellat una persona en aquest punt de Tarragona. Immediatament, els serveis d'emergències han activat diverses dotacions del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i també els Bombers de la Generalitat, ja que l'home atropellat havia quedat atrapat.
Per causes que s'investiguen, la furgoneta ha envestit l'home i aquest ha quedat atrapat sota les rodes del vehicle. Els bombers han enviat tres dotacions per ajudar en les tasques per alliberar la persona ferida.
Després de poder retirar la víctima, aquesta ha estat traslladada en estat menys greu a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. El conductor de la furgoneta també ha hagut de ser traslladat a l'hospital de Santa Tecla després de patir un atac d'ansietat pels fets.
Greu atropellament a Tarragona: un home queda atrapat sota les rodes d'una furgoneta
Un vehicle de repartiment ha atropellat l'home a Sant Pere i Sant Pau a Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 10:37
Actualitzat el 12 de setembre de 2023 a les 13:48
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona