Un incendi en un bloc de pisos a l'avinguda Roma de Tarragona ha provocat dos ferits de caràcter lleu. Els fets, que s'han produït en un habitatge de la segona planta del número 19 de les Torres Roma, han tingut lloc poc després de dos quarts de dues del migdia —avís a les 13.37 hores—.
Els Bombers de la Generalitat han actuat amb tres dotacions i abans de les dues de la tarda ja havien sufocat les flames. En aquest sentit, dos veïns del bloc de pisos han quedat afectats per inhalació de fum i han estat atesos in situ per personal del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Arran de l'incendi, s'ha tallat a la circulació el tram lateral dret de l'avinguda de Roma, des del pont de Vidal i Barraquer fins al pont del riu Francolí.
Incendi en un bloc de pisos a Tarragona: dos intoxicats per inhalació de fum
Els fets han tingut lloc en un habitatge de l'avinguda Roma de la capital tarragonina
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 16 d’agost de 2023 a les 14:59
Actualitzat el 16 d’agost de 2023 a les 15:10
Et pot interessar
-
Successos Un home molt violent i amb un ganivet de grans dimensions causa el pànic a Tarragona
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra