Incendi forestal al Montmell a tocar d'una urbanització

Les flames es concentren a la zona de la Moixeta, però no hi ha perill per les cases

Publicat el 05 d’abril de 2023 a les 14:37
Amb el Pla Alfa encara activat per l'elevat risc d'incendi, els Bombers de la Generalitat porten una jornada força activa a la demarcació de Tarragona. Al Montmell hi treballen tres dotacions de bombers per apagar un incendi de vegetació en una zona forestal.

Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 15.45 hores d'aquest dimecres, 5 d'abril. Segons han informat des del cos de Bombers, les flames s'haurien originat a la zona de la Moixeta, a tocar d'unes cases

Inicialment s'han activat sis dotacions dels bombers, però la seva baixa intensitat ha fet que tres efectius es retiressin del lloc. De moment ha cremat uns 1.000 metres quadrats aproximadament, i tot i que no està estabilitzat, no té possibilitat de progressar.

[noticiadiari]99/8695[/noticiadiari]

D'altra banda, els bombers també han treballat en dos incendis simultanis a les Borges del Camp, al Baix Camp. L'avís ha entrat poc després de la una del migdia i ara ja han pogut estabilitzar l'incendi que s'ha localitzat a tocar de l'N-420. Hi han treballat una dotzena de dotacions i un mitjà aeri.