Les reiterades queixes d'uns veïns de la Part Baixa van tenir efecte després que la Guàrdia Urbana hagi desmantellat un pis on es traficaven drogues de forma habitual. Els fets van passar al carrer Sant Miquel, a la Part Baixa de la ciutat tarragonina.
[noticiadiari]99/8668[/noticiadiari]
Després de l'avís veïnal a les 16.50 hores d'aquest dimarts, 4 d'abril, una patrulla de la Unitat de Delinqüència de la Guàrdia Urbana de Tarragona es va desplaçar fins a aquest punt, on hi va trobar un cotxe sospitós amb dos ocupants a l'interior.
Quan se'n van adonar de la presència policial, un d'ells va fugir corrents i es va refugiar al seu pis, al carrer Sant Miquel. L'altre ocupant del cotxe es va quedar sol a l'interior, i la policia tarragonina va procedir a escorcollar-lo, així com a inspeccionar el vehicle.
Van trobar-hi diversos paquets que correspondrien a un quilo d'haixix, tot i que encara s'han de dur a terme les anàlisis corresponents.
Els agents van detenir la persona que havia quedat a l'interior del vehicle i, posteriorment, van anar fins al pis de l'home que havia fugit corrents, on el van trobar i també el van acabar detenint. En aquest immoble era habitual el tràfic de drogues, tal com havien denunciat els veïns en diverses ocasions.
Intenta fugir de la policia a Tarragona i els acaba portant al seu amagatall
Els veïns havien denunciat molts cops que hi havia un pis on es traficava
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 05 d’abril de 2023 a les 10:38
Actualitzat el 05 d’abril de 2023 a les 10:46
Et pot interessar
-
Successos Un home molt violent i amb un ganivet de grans dimensions causa el pànic a Tarragona
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra