Tarda complicada en una de les principals carreteres de la demarcació. Els serveis d'emergències han rebut l'avís per un accident a l'AP-7, a l'altura de l'Ametlla de Mar, quan passaven tres minuts de dos quarts de cinc de la tarda.
Segons les primeres informacions del Servei Català de Trànsit (SCT), hi hauria només un vehicle implicat que hauria patit una sortida de via per causes que es desconeixen. Els fets han tingut lloc al quilòmetre 299 de l'AP-7, a l'Ametlla de Mar.
Els Mossos d'Esquadra s'han activat amb una patrulla, mentre que els Bombers de la Generalitat hi han enviat tres dotacions, i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha activat dues unitats terretres i l'helicòpter, tot i que aquest últim no ha acabat actuant.
Un total de quatre persones haurien estat ferides de caràcter lleu en aquest accident. També s'han generat retencions amb cues que han arribat a superar els dos quilòmetres a l'AP-7 a causa d'aquest accident.
Llargues cues per un accident a l'AP-7 a l'Ametlla de Mar: 4 ferits lleus
L'accident està generant retencions a la via
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2023 a les 15:18
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona