Moments de pànic a la costa de Calafell: S'incendia i enfonsa una embarcació

L'únic tripulant que hi havia va aconseguir abandonar-la abans que s'enfonsés

Publicat el 17 de febrer de 2022 a les 08:22

Una embarcació es va enfonsar aquest dimecres 16 de febrer a la tarda a vuit milles de la costa del Baix Penedès. Segons ha informat l'Ajuntament de Calafell, els fets van tenir lloc a primera hora de la tarda, quan l'embarcació es va incendiar per causes desconegudes.

 

El fum era ben visible des de diferents punts de Calafell, fet que va cridar l'atenció de molts ciutadans, que van trucar el 112. L'únic tripulant de l'embarcació va aconseguir abandonar-la abans que s'enfonsés. Segons el Diari de Tarragona, l'home es va llençar a l'aigua fins que va poder ser recollit per una altra embarcació, que el va portar al port de Segur.

 

Al vaixell es van cremar part dels 250 litres de combustible que portava. També hi va haver un petit vessament, que Salvament Marítim va dispersar, segons el consistori calafellenc. Tenia forma de pel·lícula fina, fins que «ha esdevingut innocu», afegeixen.