Mor el segon home tirotejat en ple carrer a Salou

Els Mossos d'Esquadra continuen buscant dos dels tres implicats en els fets

Publicat el 04 de maig de 2023 a les 13:44
Actualitzat el 04 de maig de 2023 a les 13:47
El tiroteig d'aquest dimecres a la nit a Salou s'ha saldat finalment amb dues persones mortes, després que el ferit molt greu hagi mort en un centre hospitalari a causa de les ferides provocades pels impactes de bala. Les víctimes són dos homes que van ser tirotejats des d'un cotxe amb matrícula francesa a la plaça de les Palmeres del municipi de la Costa Daurada.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EqGtcQLOUx8[/youtube]

Els investigadors treballen amb la hipòtesi que l'assumpte estigui relacionat amb el tràfic de drogues. Els fets van tenir lloc poc abans de les onze de la nit, quan els atacants van tirotejar les víctimes des d'un turisme i van fugir del lloc a gran velocitat.

[noticiadiari]99/9325[/noticiadiari]
 

Un detingut i dos dels atacants fugits

Mitja hora després dels fets, els Mossos d'Esquadra van interceptar el vehicle a l'àrea de servei del Mèdol, a l'AP-7, i van detenir un home de 24 anys per la seva suposada vinculació amb l'atac. Al cotxe, la policia catalana hi va trobar diverses armes.

En aquest sentit, els Mossos d'Esquadra han desplegat un important dispositiu de recerca per localitzar els altres dos implicats en el tiroteig i que no han estat detinguts encara.