Un motorista ha perdut la vida en un greu accident a la TV-3141 a Riudoms. Amb aquest tràgic incident, el nombre de persones que han perdut la vida en accidents de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya enguany arriba a 18, segons dades provisionals.
[noticiadiari]99/15203[/noticiadiari]
La tragèdia va tenir lloc dimecres, 21 de febrer, aproximadament a les 22.03 hores, al punt quilomètric 3,4 de la carretera TV-3141 a Riudoms. El Servei Català de Trànsit ha informat que el sinistre va implicar una col·lisió fatal entre un motorista i un porc senglar, seguit d'un xoc amb un turisme que circulava a la via, per causes que s'investiguen.
La víctima mortal, identificada com a J.A.H.A, un home de 45 anys veí de Vinyols i els Arcs, va morir al lloc dels fets per les ferides de l'impacte. Els ocupants del turisme involucrat en la col·lisió van sortir il·lesos.
El trànsit va romandre interromput en ambdós sentits fins a les 00.47 hores, mentre que diversos equips d'emergències, incloent-hi set patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies, van actuar en la situació. A més, el servei de suport psicològic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) també es va mobilitzar per atendre les persones afectades per aquest tràgic accident.
[noticiadiari]99/15204[/noticiadiari]
Mor un motorista de 45 anys en xocar contra un porc senglar a la TV-3141
El conductor de la motocicleta va col·lidir contra l'animal i un turisme que circulava per aquesta carretera va xocar contra la moto
Publicat el 22 de febrer de 2024 a les 09:00
Et pot interessar
-
Successos Quinze anys de presó per a un dels condemnats per matar un home a Reus l'any 2023
-
Successos Detenen un home a Cambrils que transportava més de 200 quilograms d'haixix
-
Successos Detingut in fraganti un home que intentava adquirir medicaments amb receptes falses a la Conca de Barberà
-
Successos Estabilitzen l'incendi que s'ha declarat en una finca agrícola a l'Alt Camp
-
Successos Intercepten un venedor il·legal del top manta a Tarragona amb més de 700 peces falsificades
-
Successos Absolen l'home acusat d'abusar d'una menor a la Part Baixa de Tarragona el 2024