[noticiadiari]99/11112[/noticiadiari]
Ràpidament, es van activar diverses unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), els Bombers de la Generalitat i la Guàrdia Urbana de Reus, la qual va tallar la carretera des de l'entrada de Reus per la rotonda de la C-14.
Griñó, un reconegut uròleg de Reus
Un reconegut uròleg de 54 anys, amb consulta al centre de la ciutat i també a l'hospital reusenc, que circulava en motocicleta en aquesta via va xocar contra una persona que caminava en una zona per a vehicles. A conseqüència, el conductor de la moto va sortir disparat i va patir ferides molt greus.
[noticiadiari]99/11098[/noticiadiari]
El SEM va iniciar la reanimació de l'home, Griñó, però no va poder fer res per salvar-li la vida i va acabar morint al lloc dels fets. D'altra banda, la persona que va ser atropellada també va patir ferides de gravetat i va ser traslladat en estat molt greu a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
Pels volts de les deu de la nit la carretera continuava tallada mentre es duien a terme les tasques per investigar els fets, les quals apuntarien que el vianant va travessar la carretera provocant així el tràgic accident mortal a Reus.