Mor una dona mentre es banyava a la platja de Cunit

Els intents del SEM per reanimar-la han estat infructuosos

Publicat el 29 de juny de 2023 a les 12:35
Actualitzat el 29 de juny de 2023 a les 12:56
Una dona de 78 anys ha mort aquest dijous 29 de juny al matí mentre es banyava a la platja de Cunit. El succés ha tingut lloc abans de l'inici de l'horari dels socorristes, segons han confirmat des de l'Ajuntament. Una altra banyista ha vist que hi havia una dona immòbil a l'aigua i ha intentat treure-la. 

Just en aquell moment arribaven els socorristes, que han pogut treure el cos i han mirat de fer tasques de reanimació. Al cap de pocs moments han arribat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han intentat reanimar la dona sense èxit. 

Es tracta d'una ciutadana francesa de 78 anys que es podria haver trobat malament dins de l'aigua. El mar aquest dijous està en calma i oneja la bandera verda. Aquesta és la primera víctima mortal a les platges del Baix Penedès aquest estiu.