La setmana passada es va produir un nou atracament en una gasolinera de l'Alt Camp. Els fets van tenir lloc durant la matinada del dia 24 de maig. Segons El Vallenc, cinc encaputxats van entrar a l'establiment, al voltant de les 4 de la matinada.
En concret, un cotxe 4x4 va aparèixer a una gasolinera situada a la carretera que va de Valls a Alcover. Cinc persones encaputxades van rebentar una de les portes principals i van poder sostreure la màquina de tabac.
Els Mossos d'Esquadra estan investigant els fets.
Tres homes ferits
Per altra banda, ahir a la tarda un home va resultar ferit de gravetat aquest diumenge a la tarda en un accident de trànsit a l'autopista AP-7 al terme municipal de Roda de Berà, segons van informar el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i el Servei Català de Trànsit (SCT). A més, el sinistre també va provocar ferides menys greu a una menor d'edat i a una dona. El sinistre va tenir lloc a les 18.41 hores al punt quilomètric 223 de la citada via.
Els tres ferits van ser traslladats a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona per efectius del SEM, que va mobilitzar tres unitats terrestres i un helicòpter medicalitzat. També es van personar al lloc dels fets patrulles dels Mossos d'Esquadra i els Bombers de la Generalitat, que van activar tres dotacions i van excarcerar un dels ocupants de l'únic vehicle implicat en l'accident.
A causa de l'accident es va haver de tallar la via i es van produir retencions i aturades en la circulació que van arribar a ser de 10 quilòmetres en sentit nord.