Nou operatiu policial al Mas Pellicer: identificats i irregularitats

Es van detectar irregularitats en la documentació, la venda de productes no autoritzats, contraban i frau elèctric

Publicat el 13 de juliol de 2023 a les 13:15
Actualitzat el 13 de juliol de 2023 a les 13:19
Important dispositiu policial aquest dimecres al barri Mas Pellicer de Reus, on es van inspeccionar diversos comerços. L'operatiu, que va comptar amb la participació de la Guàrdia Urbana de Reus, els Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i treballadors del Departament d'Empresa i Treball, es van encarregar de l'operatiu.

La Guàrdia Urbana de Reus ha informat que es van detectar irregularitats en la documentació, la venda de productes no autoritzats, contraban i frau elèctric.

En aquest sentit, el dispositiu policial es va tancar amb 17 persones identificades, 10 atestats per defraudació del subministrament elèctric i tres actes per irregularitats.