Nova matinada d'actes vandàlics a Reus. Si tot just aquesta setmana la Guàrdia Urbana anunciava la identificació de dues persones relaciones amb diverses destrosses a la ciutat, aquesta matinada de divendres s'han produït nous actes vandàlics.
[noticiadiari]99/8948[/noticiadiari]
Segons ha explicat la policia reusenca en un comunicat, hi ha una investigació oberta per localitzar i identificar l'autor de noves pintades que han aparegut aquesta matinada de divendres en façanes del centre.
L'autor hauria estat gravat per les càmeres de seguretat que hi ha instal·lades a la façana de l'Ajuntament de Reus, on se'l veu fent una pintada en una carpa que tot just s'havia instal·lat a les 6.15 hores amb motiu de la Diada de Sant Jordi.
Paral·lelament, la policia analitza la grafia de les pintades per si permet imputar a aquesta persona altres actes vandàlics de l'estil a la ciutat.
Fins i tot l'alcalde de Reus, Carles Pellicer, s'ha pronunciat sobre els fets i ha assegurat que "no tingui cap dubte el responsable d'aquest acte vandàlic i incívic: el tenim gravat, l'identificarem, el localitzarem i li posarem la sanció que es mereix".
L'Ordenança de Civisme preveu sancions de fins a 1.200 euros per als autors de pintades no autoritzades en façanes d’edificis tant públics com privats.
La Guàrdia Urbana aixeca cada any unes 4.000 denúncies per actes incívics. L'Ajuntament de Reus destina anualment uns 370.000 euros a la reparació i manteniment de desperfectes causats pel vandalisme i l’incivisme.
Nous actes vandàlics a Reus: «Li posarem la sanció que es mereix»
Les càmeres de videovigilància han gravat la persona autora i ara s'està localitzant-la
ARA A PORTADA
-
Els pagesos de la Comunitat de Riudecanyes podran regar durant deu setmanes amb l'aigua del Siurana TarragonaDigital
-
Tractorada dels pagesos de Tarragona per reclamar les ajudes pels avellaners afectats per la sequera TarragonaDigital
-
Continua la picabaralla a Tarragona pel nou contracte de la brossa i ERC diu que l'alcalde «s'amaga» TarragonaDigital
-
El Museu del Port celebra el 25è aniversari amb la mar i el patrimoni com a eixos principals TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Cambrils redactarà el seu primer Pla Local d'Habitatge i construirà noves promocions TarragonaDigital
Publicat el 21 d’abril de 2023 a les 09:17
Et pot interessar
-
Successos Desallotgen un veí de Cambrils pel risc d'esfondrament de casa seva
-
Successos El col·legi d'advocats de Tarragona demana que s'esclareixi l'actuació de la mort d'un gos a trets a l'A-7
-
Successos Anul·len per tercer cop la condemna a un home empresonat erròniament per violacions del 1991 a Tarragona
-
Successos La Guàrdia Urbana de Tarragona mata a trets un gos pel perill que suposava pels conductors