Investiguen una onada d'incendis en contenidors a Torredembarra

La crema de contenidors ja ha costat uns 27.000 euros a l'Ajuntament de Torredembarra des de principi d'any

Publicat el 10 d’abril de 2024 a les 11:18
Actualitzat el 10 d’abril de 2024 a les 12:09

La Policia Local de Torredembarra ha iniciat una investigació i ha informat el Jutjat de Guàrdia i el Ministeri Fiscal sobre la crema d'una vintena de contenidors als carrers del municipi des de principi d'any.

Segons fonts oficials, s'ha desplegat un dispositiu especial davant del perill que representen aquests incidents, així com l'alarma social i l'impacte econòmic que comporten per al municipi. Els danys en el mobiliari urbà, que inclouen 20 contenidors i 2 papereres, així com els treballs de reparació de la via pública, ja ascendeixen a 27.000 euros.

Els incendis van començar el mes de gener, amb la crema de contenidors el dia 12 i 15 d'aquest mes al carrer Cala Mora. Al mes de febrer van continuar el dia 11 al mateix carrer i el 12 al passeig Miramar. Al març els incendis van incrementar: primer el dia 2 al carrer Filadors, l'endemà al carrer Pere Badia, el dia 4 al passeig Colom, el 15 al carrer Filadors i el carrer Lleida, el dia 19 de març al carrer Tarragona, el dia 21 al carrer Indians i, finalment, el 29 al carrer Guitard. Durant els deu dies del mes d'abril ja s'ha reportat un incendi al carrer Via Augusta el dia 1 i al carrer Tarragona el dia 4.

La Policia Local no descarta cap hipòtesi en relació amb aquests fets i continua treballant per esclarir-los.