Posen llum al greu accident mortal d'Alcover del passat diumenge dia 2 de febrer. Els Mossos d'Esquadra van detenir el dilluns dia 10 de febrer dos homes de 18 i 19 anys, com a presumptes autors dels delictes d’homicidi per imprudència greu, conducció temerària i lesions per imprudència greu.5
Concretament, després de la investigació duta a terme, la policia ha pogut concretar que els dos joves es dirigien des de Montblanc a Alcover, població on disputaven un esdeveniment esportiu a les 16.00h. Segons s’ha pogut constatar, els conductors van circular a gran velocitat per la C-14 i, amb una visibilitat limitada, van avançar amb línia continua posant en greu risc la resta d’usuaris de la via.
Seqüència dels fets
La investigació ha pogut posar llum als fets succeïts. Concretament, a l’altura de la cruïlla de Picamoixons, al final de la recta de baixada i iniciant un revolt, un dels detinguts va avançar l’altre envaint el sentit contrari i va trobar-se de cara un cotxe que va haver de maniobrar per evitar la col·lisió frontal.
Detenim els dos conductors que el passat 2 de febrer van provocar un accident mortal a la carretera C-14 a Alcover, a l'Alt Camp.
— Mossos (@mossos) February 12, 2025
La investigació policial constata l'excés de velocitat i la conducció temerària que va desencadenar en aquest tràgic sinistre pic.twitter.com/kHm04GwI6S
Per evitar una topada frontal amb dos vehicles més, el detingut novament va haver de maniobrar motiu pel qual va acabar perdent el control. Aquest fet va provocar el xoc amb un altre turisme el conductor del qual va resultar mort. El vehicle del detingut va acabar impactant també amb un tercer vehicle i va provocar ferides a la seva conductora.
Els detinguts van passar dimarts dia 11 de febrer a disposició judicial davant del jutjat en funció de guàrdia de Tarragona.