Ensurt a última hora del dimecres, 7 de febrer, a la ciutat de Reus. Els serveis d'emergències van rebre un avís per un incendi a les 22.12 hores. S'informava que hi havia fum a l'interior d'un local ubicat a l'avinguda de Falset de la capital del Baix Camp.
Els Bombers de la Generalitat van activar fins a sis dotacions per aquest incident. Quan van arribar al lloc dels fets van comprovar que estava cremant material a l'interior del magatzem d'un local, així com la instal·lació elèctrica del mateix.
El cos de bombers va poder apagar les flames i ventilar i després van comprovar que l'immoble no havia patit danys estructurals i que no hi havia cap persona ferida.
S'incendia el magatzem d'un local a l'avinguda de Falset de Reus
Els bombers van activar fins a sis dotacions per apagar les flames
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 09:07
Et pot interessar
-
Successos El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes
-
Successos La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada
-
Successos Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus