Ensurt a última hora del dimecres, 7 de febrer, a la ciutat de Reus. Els serveis d'emergències van rebre un avís per un incendi a les 22.12 hores. S'informava que hi havia fum a l'interior d'un local ubicat a l'avinguda de Falset de la capital del Baix Camp.
Els Bombers de la Generalitat van activar fins a sis dotacions per aquest incident. Quan van arribar al lloc dels fets van comprovar que estava cremant material a l'interior del magatzem d'un local, així com la instal·lació elèctrica del mateix.
El cos de bombers va poder apagar les flames i ventilar i després van comprovar que l'immoble no havia patit danys estructurals i que no hi havia cap persona ferida.
S'incendia el magatzem d'un local a l'avinguda de Falset de Reus
Els bombers van activar fins a sis dotacions per apagar les flames
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 09:07
Et pot interessar
-
Successos Troben un cadàver que surava a l'aigua de la platja a Creixell
-
Successos Una persona ferida en un incident amb un camió a la terrassa d’un bar a Tarragona
-
Successos Detenen dos homes a la Conca de Barberà relacionats amb una gran plantació de droga
-
Successos Exigeixen «mesures contundents» per a la seguretat de personal de neteja arran de l'agressió a Cambrils
-
Successos Troben un home buscat per un intent d'homicidi a Tarragona en un operatiu a Sant Salvador
-
Successos Investiguen un atac a la comissaria de Constantí: destrossen i incendien un cotxe de policia