Tallada la C-14 per un accident: tres ferits greus

La carretera C-14 s'ha tallat per un accident en sentit nord

Publicat el 05 d’abril de 2023 a les 16:31
Jornada molt complicada a les carretes de Tarragona amb diversos accidents. L'últim d'ells ha tingut lloc a la carretera C-14 a l'altura d'Alcover i ha obligat a tallar la via en sentit nord. Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'accident quan passaven dos minuts de les sis de la tarda.

[noticiadiari]99/8697[/noticiadiari]

Segons les primeres informacions del Servei Català de Trànsit (SCT) en aquest sinistre a la C-14, al quilòmetre 22, s'hi han vist implicats una motocicleta i un turisme. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat diverses unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i els Mossos d'Esquadra amb tres patrulles.

A conseqüència del xoc, tres perdones han resultat ferides en estat menys greu. Un d'ells, el motorista, és un home que ha estat traslladat a l'hospital Joan XXIII de Tarragona, i les dues dones del turisme han estat portades a l'hospital Sant Joan de Reus.
 

Jornada tràgica a les carreteres de Tarragona


Aquest dimecres, 5 d'abril, també ha perdut la vida una persona en un xoc a la C-221, a Batea. Els fets han tingut lloc a les 14.41 hores al punt quilomètric 70 de la citada via i s'hi han vist implicats un camió i un turisme. Ha estat un xoc frontal i la conductora del turisme ha acabat perdent la vida.

A l'AP-7 també hi ha hagut diverses incidències. La més destacada ha estat a la matinada quan un camió que ha bolcat a l'altura de Tarragona ha provocat un accident múltiple amb fins a 6 vehicles implicats. Per sort en aquest xoc no hi ha hagut ferits de gravetat, però sí que la carretera ha estat tallada durant moltes hores i això ha generat retencions quilomètriques que s'han allargat durant tot el dia.

[noticiadiari]99/8693[/noticiadiari]

També a l'AP-7, però en aquesta ocasió a l'Ampolla, un nou accident ha tornat a tallar la via i també s'han registrat cues, tot i que no ha estat de gravetat i s'ha pogut reobrir la carretera poc després.

El Servei Català de Trànsit ha fet una crida a extremar la precaució durant aquests dies de Setmana Santa en què es preveu una alta mobilitat a les carreteres. S'ha preparat un gran dispositiu amb més controls i limitacions de velocitat.