Inici de setmana mogut a les carreteres de Tarragona. Segons el Servei Català de Trànsit (SCT) l'autopista AP-7 té un carril tallat a l'altura de Freginals, al Montsià, per un xoc entre un camió i un turisme.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'accident a les 07.42 hores. Per causes que s'investiguen, un camió i un cotxe han xocat al quilòmetre 330 de l'AP-7. Malgrat que el sinistre ha tingut lloc en sentit nord, cap a Castelló, l'afectació viària i el carril tallat és en sentit sud, ja que el turisme ha acabat en aquesta via després de l'impacte.
Malgrat l'espectacularitat dels fets, per sort només s'ha hagut de lamentar un ferit de caràcter lleu segons el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), el qual ha estat traslladat a l'hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
Tallat un carril a l'AP-7 a l'Ebre per un xoc entre un camió i un cotxe
El turisme ha acabat envaint el sentit contrari d'on circulava a causa de l'impacte
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 08:58
Actualitzat el 12 de febrer de 2024 a les 09:03
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona