Els Bombers de la Generalitat han tingut una tarda de dimecres amb força feina al Baix Penedès. S'han declarat dos incendis amb poques hores de distància, un al Vendrell i l'altra a l'Arboç.
El primer ha tingut lloc al polígon La Cometa del Vendrell. Han cremat matolls d'un solar abandonat situat al costat del polígon. Els Bombers l'han pogut controlar amb poc temps, comptant amb el suport de la policia local.
El segon incendi s'ha produït al vespre en una caseta situada a prop del carrer d'Avilès de l'Arboç. Segons els Bombers, ha cremat tota la caseta, d'uns seixanta metres quadrats, així com vegetació dels voltants. Quatre dotacions han treballat en l'extinció del foc, que no ha deixat ferits.