Nou cop al tràfic de drogues a la demarcació de Tarragona. En un dispositiu conjunt, els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Cambrils van detenir quatre persones, dos homes i dues dones, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, pertinença a grup criminal i defraudació de fluid elèctric.
Els agents dels dos cossos de seguretat van executar l'operatiu el passat 17 de juny. Un dispositiu que és el resultat d'una investigació iniciada el passat mes de febrer quan ambdós cossos policials, van rebre unes informacions que apuntaven que en una casa del municipi hi havia una plantació interior de marihuana.
A partir d'això, els agents es van dirigir fins aquest indret per fer diverses comprovacions. En arribar-hi, van notar com la casa desprenia una forta olor de marihuana i, a més hi havia un alt consum d'electricitat.
Uns indicis incriminatoris que van concloure amb l'actuació del passat divendres fent dues entrades i escorcolls en els dos domicilis investigats d'una urbanització cambrilenca.
900 plantes i 1.000 euros en efectiu
En el desplegament dels Mossos d'Esquadra i Policia Local de Cambrils, en una de les cases es van detenir dos dels membres del grup criminal i es van intervenir 1.000 euros en efectiu i diversa documentació.
En el segon immoble, que es trobava a pocs metres de l’altra casa, es van detenir als altres dos membres del grup i es van localitzar 900 plantes de marihuana, balances de precisió, una envasadora al buit, fertilitzants i diversa documentació personal del grup.
Els detinguts, dos homes i dues dones d'entre 25 i 43 anys, van passar dissabte a disposició judicial davant del jutjat en funcions de guàrdia de Reus. El jutge va decretar l’ingrés a presó de dos d’ells i la llibertat amb càrrecs dels dos restants.