Ensurt a Mont-ral a causa d'uns senderistes que s'han desorientat a la muntanya. Ahir dilluns dia 8 de maig al migdia, el Servei d'Emergències va rebre l'avís d'unes persones que s'havien perdut en una zona boscosa d'aquest municipi de l'Alt Camp.
Concretament, tal com apunta El Vallenc, tres persones van trucar als serveis d'emergències quan van adonar-se que s'havien desorientat fent una ruta per la serra del Pou.
El personal assistencial del 112 va activar els protocols habituals en aquests casos i van fer un acompanyament telefònic. Paral·lelament, dues dotacions del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya van desplaçar-se fins a la zona.
Cap a les 15.00 h els Bombers van localitzar les 3 persones, que estaven a uns 600 metres de la serra del Pou i les van acompanyar fins al cotxe. Finalment, tot va quedar en una anècdota.
Tres excursionistes es perden a Mont-ral i els Bombers han d'anar a buscar-los
Els fets van passar ahir a la zona de la serra del Pou
ARA A PORTADA
-
Un camió perd les bigues de ferro que transportava i talla l'AP-7 a Tarragona durant sis hores TarragonaDigital
-
Cabra del Camp acaba amb els talls diaris en el subministrament d'aigua potable al Mas del Plata Albert Oliva
-
-
-
El fotògraf Carles Cubos presenta al Teatre Principal de Valls el documental «In-side: viatge d’un outsider» TarragonaDigital
Publicat el 09 de maig de 2023 a les 09:33
Et pot interessar
-
Successos Les fortes pluges provoquen diverses incidències a la ciutat de Tarragona
-
Successos S'incendia el pati d’una casa a Querol
-
Successos Vandalitzen la façana històrica de l’Ajuntament de l’Arboç
-
Successos Tretze denúncies i 176 identificats en un dispositiu policial en un local d’oci nocturn a Tarragona
-
Successos Detenen una parella a Alacant per estafar a 30 víctimes de 19 províncies, entre elles Tarragona
-
Successos Tallen la circulació de trens a l'R15 i activen el servei per carretera per una incidència a la catenària