Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb la Policia Local de Deltebre, van detenir el passat 29 de gener a Deltebre un dels fugitius més buscats d'Europa, reclamat per les autoritats romaneses com a autor material dels delictes de tràfic d'éssers humans, tràfic de menors i dos delictes contra les persones.
El 26 de gener els agents van tenir coneixement que a la zona —i des de feina quinze anys— s'hi podria trobar aquest individu, que va ser condemnat pels tribunals de Romania. Durant el període de fuga hauria estat vivint a Deltebre amb una altra identitat i tenia un negoci com a assessor immobiliari sense aixecar sospites.
Un cop arrestat, va passar a disposició del jutjat d'instrucció 5 de Tortosa, que en va decretar l'ingrés a presó a l'espera de formalitzar-se l'ordre europea de detenció i entrega.
Segona ha informat la policia espanyola, en els pròxims mesos havia de prescriure la condemna de deu anys de presó que se li va imposar.
Troben a Tarragona un dels fugitius més buscats d'Europa: traficava amb menors
El detingut estava reclamat per les autoritats de Romania com a autor material dels delictes de tràfic d'éssers humans, tràfic de menors
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 11:25
Et pot interessar
-
Successos El Sindicat d'Habitatge de Reus denuncia coaccions a una família per part d'una empresa de desocupació
-
Successos Desapareguda una dona de 47 anys a Valls: demanen la col·laboració ciutadana per trobar-la
-
Successos Tarda d'incendis a Tarragona i Valls: cremen pneumàtics en un parc i un vehicle en ple carrer
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona
-
Successos Agredeix un policia a Torredembarra que intentava aturar una baralla multitudinària i intenta fugir