Un home va patir ferides greus aquest dimecres a la tarda a Castellvell del Camp, després de caure-li un mur a sobre. La persona ferida va haver de ser rescatada de sota les pedres i les roques pels Bombers de la Generalitat, que van mobilitzar dues dotacions, segons ha explicat el 'Diari de Tarragona'.
La víctima va ser traslladada per efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Sant Joan de Reus. Els fets van tenir lloc poc després de dos quarts de set de la tarda —avís a les 18.31 hores— al carrer Dels Roquetes del municipi del Baix Camp.
Segons els Bombers, l'home va quedar atrapat sota pedres i roques del mur caigut i va haver de ser rescatat per efectius dels Bombers.
Un ferit greu a Castellvell del Camp en caure-li un mur a sobre
Els fets van tenir lloc aquest dimecres a la tarda i la víctima va haver de ser rescatada pels Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2023 a les 08:45
Et pot interessar
-
Successos «Narcos» des de la presó del Catllar: desarticulades dues perilloses bandes amb abast estatal
-
Successos El Sindicat d'Habitatge de Reus denuncia coaccions a una família per part d'una empresa de desocupació
-
Successos Desapareguda una dona de 47 anys a Valls: demanen la col·laboració ciutadana per trobar-la
-
Successos Tarda d'incendis a Tarragona i Valls: cremen pneumàtics en un parc i un vehicle en ple carrer
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona