Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 44 anys a quarts de sis de la tarda d'aquest dimecres, 6 de setembre, per un cas de violència domèstica a Reus. L'home hauria apunyalat la seva mare, segons les primeres informacions a les quals ha tingut accés TarragonaDigital.
[noticiadiari]99/12036[/noticiadiari]
El detingut s'hauria presentat a les urgències de l'hospital psiquiàtric reusenc amb les mans tacades de sang i hauria confessat l'agressió a ganivetades a la seva mare. Immediatament, els Mossos d'Esquadra han mobilitzat diverses patrulles i han accedit a l'habitatge on han trobat la dona ferida per diverses ganivetades.
Els fets han tingut lloc al carrer Jovellanos, a tocar del centre de la ciutat, quan un home de 44 anys ha accedit al domicili i ha agredit la seva mare, de 79 anys. Segons les primeres informacions, l'home pateix problemes psiquiàtrics i hauria pogut patir un brot psicòtic en el moment de l'agressió. Els Mossos d'Esquadra han confirmat la detenció i l'agressió, però no han explicat més detalls sobre els fets.
La policia catalana ha desplegat fins a quatre unitats a la zona per intervenir en el succés i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) dues ambulàncies. El SEM ha auxiliat la víctima de l'agressió al mateix lloc dels fets, la qual ha quedat ferida per les ganivetades, tot i que no es pateix per la seva vida i hauria estat traslladada a l'hospital Sant Joan de Reus.
A conseqüència, els Mossos d'Esquadra han detingut l'home que hauria agredit el familiar per un delicte de violència domèstica.
Un home es presenta a l'hospital a Reus i confessa haver apunyalat la seva mare
Els Mossos d'Esquadra han detingut l'home de 44 anys, el qual hauria patit un brot psicòtic, per l'agressió
ARA A PORTADA
-
Liciten la instal·lació de sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions a Tarragona TarragonaDigital
-
-
Noves afectacions als trens de Rodalies i regionals a Tarragona per un tall ferroviari TarragonaDigital
-
-
Reus amplia els horts urbans amb 21 noves parcel·les al carrer Astorga dins el projecte RENATUReus TarragonaDigital
Publicat el 06 de setembre de 2023 a les 16:25
Et pot interessar
-
Successos El Vendrell redueix els delictes un 5% durant el segon trimestre de 2025
-
Successos Dos turismes i una furgoneta xoquen a l'AP-7 a Constantí
-
Successos Detenen dos turistes per un intent d'estafa en un hotel de Cambrils
-
Successos Col·lapse a l'A-7 a Tarragona per l'espectacular incendi d'un bus
-
Successos Detenen un jove per abusar d'una noia a Tarragona durant la revetlla de Sant Magí
-
Successos Determinen l'origen de l'incendi que va arrasar el càmping Vendrell Platja