Un jove de 25 anys ha estat detingut a Jesús, al terme municipal de Tortosa, per la seva presumpta relació amb l'incendi de quatre vehicles al municipi. L'arrest s'ha produït aquest dimarts a la matinada, al voltant de les dues, molt prop del lloc dels fets i poc després que comencessin a cremar quatre automòbils al carrer Daniel Mangrané.
Agents dels Mossos, la Policia Local de Tortosa i els Bombers de la Generalitat s'han desplaçat fins al lloc dels fets. Així mateix també s'ha mobilitzat el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha atès un veí per inhalació de fum i cremades lleus que ha patit quan intentava treure un dels vehicles del lloc.
L'arrestat té antecedents per fets de la mateixa tipologia. En aquest sentit, està acusat de ser el presumpte autor dels danys causats als vehicles i passarà a disposició judicial en les pròximes hores.
Un jove crema quatre vehicles a les Terres de l'Ebre i acaba detingut
Els fets han tingut lloc aquesta passada matinada a Jesús, al terme municipal de Tortosa
Ara a portada
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari Antonio Ramos Llauradó
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes TarragonaDigital
-
Societat CCOO afirma que les negociacions per aprovar el conveni de PortAventura World «estan encallades» TarragonaDigital
-
Societat Els nivells de reverberació a l'escola Prat de la Riba de Reus superen els llindars recomanats TarragonaDigital
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat TarragonaDigital
Publicat el 19 de setembre de 2023 a les 12:23
Et pot interessar
-
Successos Mor un home al carrer al centre de Reus
-
Successos Tirotegen un camió en plena A-27 al Coll de Lilla i s'escapen direcció Barcelona
-
Successos La demarcació de Tarragona registra 20 accidents laborals mortals durant l'any 2024
-
Successos Un escalador cau i resulta ferit al Clot d'en Goda a Vilaverd