Matí amb incidències a les carreteres de Tarragona. Una persona ha resultat ferida crítica després de patir un accident en una de les principals vies, l'N-340.
Els fets han tingut lloc cap a les deu del matí d'aquest diumenge, 19 de març. Per causes que es desconeixen, un cotxe i una moto han patit un xoc frontal a l'N-340, a l'altura d'Alcanar.
La carretera s'ha tallat en tots dos sentits mentre s'han dut a terme les tasques per auxiliar les persones implicades en aquest xoc.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), el motorista implicat en aquest accident ha resultat ferit crític.
La carretera ha quedat reoberta més d'una hora després.
Un motorista ferit crític en un accident a l'N-340
Un cotxe i una moto han xocat a l'N-340 a Alcanar
Ara a portada
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari Antonio Ramos Llauradó
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes TarragonaDigital
-
Societat CCOO afirma que les negociacions per aprovar el conveni de PortAventura World «estan encallades» TarragonaDigital
-
Societat Els nivells de reverberació a l'escola Prat de la Riba de Reus superen els llindars recomanats TarragonaDigital
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat TarragonaDigital
Publicat el 19 de març de 2023 a les 11:30
Actualitzat el 19 de març de 2023 a les 11:34
Et pot interessar
-
Successos Mor un home al carrer al centre de Reus
-
Successos Tirotegen un camió en plena A-27 al Coll de Lilla i s'escapen direcció Barcelona
-
Successos La demarcació de Tarragona registra 20 accidents laborals mortals durant l'any 2024
-
Successos Un escalador cau i resulta ferit al Clot d'en Goda a Vilaverd