Tarda de Nadal complicada a l'autopista AP-2 a Montblanc. Un vehicle va quedar totalment calcinat el dilluns dia 25 de desembre a les 18.30 h quan circulava en direcció Lleida. Els fets van passar al punt quilomètric 195 de la via.
Segons el cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya, per causes que es desconeixen el motor del cotxe es va incendiar. En rebre l'avís, tres dotacions van anar ràpidament fins al lloc dels fets. A causa de la voracitat del foc, el vehicle va quedar totalment cremat al voral de la carretera.
Per sort, cap dels quatre ocupants del cotxe van patir cremades ni van resultar ferits. La vegetació de l'entorn de la carretera tampoc va cremar-se. Un cop apagat l'incendi, els bombers van procedir a retirar el vehicle de la carretera.
Un vehicle queda totalment calcinat a l'AP-2 a Montblanc
Els fets han tingut lloc durant la tarda de Nadal
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 27 de desembre de 2023 a les 13:43
Actualitzat el 27 de desembre de 2023 a les 13:44
Et pot interessar
-
Successos Detenen un jove a Reus com a presumpte autor de dos robatoris amb violència
-
Successos Es declara un incendi agrícola a Santa Coloma de Queralt
-
Successos Tres persones ferides greus en un xoc frontal entre dos cotxes a l'N-240 a l'Espluga de Francolí
-
Successos Detingut un home al Montmell per abusar presumptament d'una menor d'edat
-
Successos Detenen un lladre multireincident a Torredembarra per un triple intent de robatori
-
Successos Detenen un jove de 22 anys com a presumpte autor de la mort d'un altre jove a Montblanc