Situació molt complicada en una de les principals vies de Tarragona. Un accident en hora punta provoca cues quilomètriques a la T-11, a l'altura de Reus. La carretera ha quedat tallada per un xoc entre un camió i un turisme, segons el Servei Català de Trànsit.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís quan faltaven pocs minuts per la una del migdia. Segons Trànsit, els vehicles haurien patit un accident al quilòmetre 11,5, gairebé a tocar de la sortida cap a la C-14, en sentit Reus.
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha enviat diverses ambulàncies per socórrer les persones implicades en aquest accident. El conductor del camió hauria resultat ferit lleu.
Segons ha informat Trànsit, al turisme hi viatjava una família. En total hi havia 3 persones, dues d'elles menors, les quals han resultat ferides lleus i han estat traslladades a l'hospital Sant Joan de Reus.
També hi han treballat els Mossos d'Esquadra, realitzant tasques de regulació del Trànsit, ja que la carretera s'ha hagut de tallar pel xoc i això ha generat importants cues.
Els Bombers de la Generalitat també han anat al lloc dels fets amb dues dotacions per treballar en les tasques d'auxili i neteja de la via.
Una família amb 2 menors involucrada al xoc a la T-11
La carretera s'ha tallat en plena hora punta per una sortida de via d'un camió
ARA A PORTADA
-
-
La victòria electoral de Klein s'acaba imposant a Cambrils després de dos anys «agitats» Sandra Pérez
-
Salou: dos anys còmodes per a Pere Granados amb Hard Rock i la capitalitat cultural marcant l'agenda Antonio Ramos Llauradó
-
Què fer el cap de setmana del 30 i 31 de maig i 1 de juny a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
Illa garanteix als inversors coreans que la planta de Mont-roig tirarà endavant malgrat el rebuig ecologista Bernat Surroca Albet
Publicat el 04 d’abril de 2023 a les 11:36
Et pot interessar
-
Successos Alerten d'atacs contra les colònies felines de Reus i altres incidents amb els gats comunitaris
-
Successos Incendi forestal al Priorat, a tocar d'un mas de Marçà
-
Successos L'accident d'un turisme provoca importants retencions a l'AP-7 al seu pas per Mont-roig del Camp
-
Successos Un ciclista ferit en ser atropellat per una furgoneta al Moll de Costa del Port de Tarragona
-
Successos Una màquina de la neteja avariada causa un accident a Valls
-
Successos Recuperen cinc cadells abandonats al terme municipal de Constantí