Estranya troballa la que hi ha hagut en un descampat al terme municipal de Reus. El servei d'emergències ha rebut un avís aquesta tarda de dimecres en veure el cos sense vida d'una persona a la capital del Baix Camp.
L'alerta per aquest tràgic fet ha estat quan passaven dos minuts d'un quart de cinc de la tarda d'aquest 6 d'abril. Segons informen els Mossos d'Esquadra, una persona ha mort a la zona de la urbanització Sant Joan, en concret, en un descampat a tocar de les pistes de tennis i pàdel del Reus Deportiu.
Algunes patrulles dels Mossos d'Esquadra han anat fins aquest lloc de la ciutat de Reus per a fer diverses comprovacions. Les primeres hipòtesis de la policia catalana apunten que es tractaria d'una mort biològica i no hi hauria indicis de violència.
També s'hi han desplaçat unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i la Guàrdia Urbana de Reus.
Una mort violenta a l'Alt Camp
Durant la tarda d'aquest dissabte un home moria enmig d'un carrer de Cabra del Camp. El telèfon d'emergències 112 rebia un avís quan hi havia un home malferit al carrer Darnius del municipi de l'Alt Camp. Unes ferides que van ser causades per un atropellament.
Els serveis d'emergències, en arribar en aquest punt de la localitat, van confirmar que un home de 52 anys havia mort. Els agents de la Divisió d'Investigació Criminal van iniciar una investigació per aquests fets i, al llarg de la matinada de diumenge, els Mossos d'Esquadra aconseguien detenir una dona, de 45 anys, relacionada amb la mort d'aquest home.
Després d'aquest tràgic incident han sortit novetats d'aquest cas en la localitat de l'Alt Camp. Un d'ells és amb relació al vincle que tenien la dona detinguda i l'home que va morir enmig del carrer del municipi.
En concret, la dona era la parella sentimental de l'home que va morir en conseqüència de les ferides que li va causar l'atropellament. Després de prestar declaració, la dona ha ingressat a presó.
Abans d'aquests incidents que es van viure en un carrer de la urbanització Mas de Plata del municipi de Cabra del Camp, segons ha explicat la dona en la declaració, era víctima de violència masclista per part de l'home mort.