TEMPORAL NEU | Alerta vermella per l'arribada de la nevada general a Catalunya: on i quan pot nevar i a quines cotes
DADES COVID | Coronavirus a l'alça a Tarragona: set defuncions, risc de rebrot disparat i més ingressos hospitalaris
PRIMER PRES MORT COVID | Un pres de Mas d'Enric mor per Covid-19 a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona
La borrasca Filomena també s'ha deixat notar a les comarques del Camp de Tarragona i des de primera hora que hi ha diverses incidències a les carreteres de la demarcació. A poc a poc, van creixent les vies que es troben tallades o en les quals és obligatori portar cadenes per circular-hi. Malgrat que aquest cap de setmana hi ha confinament municipal i no es pot sortir dels respectius pobles i ciutats, hi ha persones que necessiten desplaçar-se per treballar i és per això que els Mossos d'Esquadra es troben treballant en els punts més crítics per avisar els conductors que volen passar per zones on s'acumula força neu i també cada cop més gel.
Segons la darrera actualització de Trànsit, les carreteres que ara mateix estan tallades a Tarragona són l'N-240 a Vimbodí i la TV-3022 entre el Perelló i Rasquera. També hi ha 27 vies en les quals és obligatori portar cadenes per circular-hi, entre les quals hi figuren la C-44 entre Tivissa i Vandellòs, la C-43 entre Gandesa i Benifallet, la C-12 entre Amposta i Vilanova de Meià i l'N-240 entre Vimbodí fins a Lleida.
A banda d'aquestes afectacions a la mobilitat en les carreteres tarragonines, en tota la xarxa viària catalana hi ha una vuitantena de tramsafectats, dels quals 6 vies estan tallades segons ha informat el servei de Trànsit. Per demarcacions, a Lleida i a Tarragona és on hi ha més incidències, si bé la principal carretera tallada a Catalunya és l'Eix Transversal, a Girona, entre Espinelves i Vilobí d'Onyar.