Aquest dissabte, 3 d'agost, els banyistes de la platja de la Llosa de Cambrils s'han endut un gran ensurt quan han vist que hi havia una dona d'avançada edat a dins de l'aigua i no podia sortir. Afortunadament, els socorristes han tret la dona conscient i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha evacuat fins a l'Hospital Lleuger Antoni de Gimbernat de Cambrils.
Als voltants de tres quarts d'onze del matí, el servei d'emergències rebia l'alerta d'una dona, de 81 anys d'edat, que no podia sortir de l'aigua a la platja de la Llosa de Cambrils.
L'afectada estava a dins l'aigua i, mentre es banyava, ha empassat aigua i els socorristes s'han activat i han avisat al 112. Tot seguit, ja a la sorra de la platja cambrilenca i amb els professionals mèdics del SEM, se li ha realitzat una primera exploració a la dona. El fet d'haver empassat aigua li dificultava la respiració i, finalment, l'han evacuat fins a l'Hospital Lleuger Antoni de Gimbernat del municipi de la Costa Daurada.
Més notícies: