Amb la ressaca de Sant Jordi encara present, arriba un nou cap de setmana al Camp de Tarragona amb una agenda cultural amb propostes per a tots els públics. La Setmana Medieval de Montblanc, que celebra la seva 39a edició amb un programa que inclou fins a 90 propostes, celebra els seus darrers dies amb un cap de setmana ple d'activitats a la capital de la Conca de Barberà.
La música tindrà un paper destacat, amb tres concerts del Festival Accents, amb menció especial per a l'actuació de Mishima, aquest dissabte al vespre al Teatre Bartrina de Reus, en el marc de 'La Nit de les Roses'. Aquest cap de setmana, el festival també ofereix les actuacions de Clara Peya, al Teatre Fortuny de Reus, i d'Olga Zoet a Mont-roig del Camp.
La gastronomia omplirà el Morell en la jornada d'aquest dissabte 25 d'abril, amb la celebració de la cinquena edició de la Fideuada Popular, un esdeveniment plenament consolidat al calendari del municipi del Tarragonès.
Finalment, les exposicions continuen aquesta agenda de cap de setmana. Destaca aquests dies Llum, Natura Centrum Est, de Marcel·lí Antunez, que es pot veure al Tinglado 2 del Moll de Costa. A la Rambla de la Cultura també es pot gaudir de la mostra Navegant l’art. Fons d’Art del Port de Tarragona, al Refugi 1.
Així mateix, al Museu de Valls encara es pot gaudir de la mostra 'De matèria a l'eternitat. Natures mortes de la col·lecció Joan Artur Roura i Comas'.
Agenda Tarragona
La Setmana Medieval de Montblanc tancar la seva 39a edició.
El Festival Accents porta tres concerts al Camp de Tarragona, amb l'actuació de Mishima a Reus com a plat fort.
El Morell celebra la cinquena edició de la Fideuada Popular.
El Festival Teatre Màgic se celebra a Tarragona tanca l'edició d'enguany amb les darreres propostes.
Marcel·lí Antúnez exposa al Tinglado 2 del Moll de Costa 'Llum, Natura Centrum Est', la primera mostra immersiva conjunta entre Mèdol i el Port de Tarragona.
El Moll de Costa celebra els 40 anys amb l'exposició 'Navegant l’art. Fons d’Art del Port de Tarragona', al Refugi 1.
L'exposició 'De matèria a l’eternitat. Natures mortes de la col·lecció Joan Artur Roura i Comas', es pot veure al Museu de Valls.
