Alcover viurà la Nit del Foc amb la participació de colles d'arreu del país

Cultura

També hi haurà un concert protagonitzat per PopÂ’NÂ’Roll Cover Band

Publicat el 09 d’agost de 2022 a les 14:43

Alcover celebra, per primer cop, la Nit del Foc, una cercavila amb la participació de cinc colles de diables del país el diumenge dia 14 d'agost. El correfoc infantil s’iniciarà a les 20.00 h amb la Colla Infantil Diablons de Riudoms i els Diablons d’Alcover.

 

A les 20.45 h serà el torn del correfoc adult amb la participació dels Diables de les Borges del Camp, els Diablots d’Olesa i el Ball de Diables Bruixots d’Alcover. El Falcó d’Alcover, estrenat recentment, també serà present en aquesta cita amb olor de pólvora.

 

Per la seva banda, el correfoc infantil s’iniciarà a les 20.00 h i el recorregut és el següent: església Nova, Rec, Abadia, Costeta, Major, Església Vella. A les 20.45 h començarà l’adult i recorrerà els següents indrets. En concret, l'Església Vella, C/ Major, Forn Xic, Bisbe Barberà, plaça Vella, Sant Jaume, Plaça Robert, plaça Cosme Vidal, Major i Església Vella.

 

Per acabar la jornada, es podrà gaudir de la música amb el concert de Pop’N’Roll Cover Band, un grup de versions de rock que ens farà reviure, ballar i cantar els temes més emblemàtics de la història d’aquest gènere musical, i Phryso DJ. 

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google