L'Ajuntament de Calafell ha comprat dues obres pictòriques de la col·lecció personal de Carlos Barral. L'adquisició s'ha fet directament amb els hereus de l'editor i escriptor, i ha estat anunciada durant la celebració del primer congrés internacional Carlos Barral, que se celebra aquests dies.
Una de les obres està signada per Pablo Picasso i conté una dedicatòria a Barral feta pel pintor. La segona és un cartell anunciador d'una exposició dedicada a Rafael Alberti que va tenir lloc el 1972 a Roma. També hi ha una dedicatòria personal a Barral escrita a mà pel mateix Alberti.
Des del consistori han apuntat que les dues peces seran exposades quan es disposi d'un espai adequat. L'Ajuntament de Calafell és propietari des del 1999 de la casa que tenia Barral al Passeig Marítim de Calafell. També ha anat adquirint diverses parts del fons documental i de la biblioteca personal de l'editor.
Calafell compra dues obres de la col·lecció pictòrica personal de Carlos Barral
L'anunci s'ha fet durant el primer congrés internacional sobre l'escriptor
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
Tarragona reforça la seguretat per Sant Magí amb un dispositiu especial de la Guàrdia Urbana TarragonaDigital
-
Mont-roig del Camp reconeix Juanillo com a Fill Adoptiu per la seva trajectòria vital i llegat cultural TarragonaDigital
-
Roda de Berà reclamarà explicacions a Adif per les pantalles acústiques de fins a vuit metres TarragonaDigital
Publicat el 02 de juny de 2023 a les 08:18
Et pot interessar
-
Cultura Els Xiquets de Valls rubriquen una diada castellera de Firagost de gamma extra
-
Cultura El cartell de Santa Tecla 2025 celebra els 100 anys de l'Amparito Roca
-
Cultura K-Pop, pop català i energia jove: Tarragona es bolca amb la Korean Vibes Week i el Festival Sota la Palmera
-
Cultura Arriba la 13a edició del Danseu Festival a les Piles per «crear nous públics per la dansa»
-
Cultura El Morell clou una Festa Major amb èxit de participació i ambient festiu
-
Cultura Riudoms desperta els cinc sentits amb una Fira de l'Avellana plena de gastronomia, música i tradició