L'Ajuntament de Calafell ha comprat dues obres pictòriques de la col·lecció personal de Carlos Barral. L'adquisició s'ha fet directament amb els hereus de l'editor i escriptor, i ha estat anunciada durant la celebració del primer congrés internacional Carlos Barral, que se celebra aquests dies.
Una de les obres està signada per Pablo Picasso i conté una dedicatòria a Barral feta pel pintor. La segona és un cartell anunciador d'una exposició dedicada a Rafael Alberti que va tenir lloc el 1972 a Roma. També hi ha una dedicatòria personal a Barral escrita a mà pel mateix Alberti.
Des del consistori han apuntat que les dues peces seran exposades quan es disposi d'un espai adequat. L'Ajuntament de Calafell és propietari des del 1999 de la casa que tenia Barral al Passeig Marítim de Calafell. També ha anat adquirint diverses parts del fons documental i de la biblioteca personal de l'editor.
Calafell compra dues obres de la col·lecció pictòrica personal de Carlos Barral
L'anunci s'ha fet durant el primer congrés internacional sobre l'escriptor
ARA A PORTADA
-
Pastors del Camp de Tarragona denuncien nous robatoris de ramats que relacionen amb la festa del corder TarragonaDigital
-
-
Els reptes dels candidats a rector de la URV: millorar de la docència i buscar recursos per a nous equipaments TarragonaDigital
-
Tarragona desplega un nou sistema d'intel·ligència turística per millorar la gestió dels fluxos de visitants TarragonaDigital
-
Obres de millora a la Biblioteca Municipal de Salou aquest estiu: tancarà diverses setmanes TarragonaDigital
Publicat el
02 de juny de 2023 a
les 08:18
Et pot interessar
-
Cultura
Magí Seritjol: «Tarraco Viva ha aconseguit que la història formi part de la vida diària de molta gent»
-
Cultura
Comença el cicle festiu de la ciutat de Reus amb les festes del barri Montserrat
-
Cultura
El FIC-CAT de Roda de Berà programa 82 projeccions cinematogràfiques en la seva 18a edició
-
Cultura
La terrassa del Teatret del Serrallo s'omplirà de nou de música amb la programació del Voramar 2026
-
Cultura
El Paisatge dels Genis promou el «Cap de setmana genial» del 5 al 7 de juny
-
Cultura
L'Ajuntament de Valls repartirà 16.000 ulleres homologades per observar l'eclipsi solar del 12 d'agost
