Calafell celebra entre el 31 d'agost i el 3 de setembre la 24a edició del Mercat Medieval. Un esdeveniment plenament consolidat que se celebra cada any a principis de setembre al nucli del Poble, als mateixos carrers on es feia el mercat a l'edat mitjana.
A més de la cinquantena de parades de venda de productes i de restauració, l'Ajuntament ha programat més de 40 activitats i una dotzena de visites guiades al Castell de la Santa Creu. Entre aquestes activitats s'hi podran trobar un campament medieval i una zona de jocs infantils.
El Mercat Medieval començarà el dijous 31 d'agost amb un sopar espectacle que es farà a la plaça de Catalunya a les 21.00 hores. Es poden consultar tots els actes que es desenvoluparan al llarg del camp de setmana en aquest enllaç.
Calafell rememora l'edat mitjana amb una nova edició del Mercat Medieval
Entre les nombroses activitats destaquen un campament medieval i una zona de jocs infantils
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 29 d’agost de 2023 a les 11:29
Actualitzat el 29 d’agost de 2023 a les 11:49
Et pot interessar
-
Cultura Tornen les visites de cap de setmana a la Séquia Major de Vila-seca
-
Cultura Obert el concurs de projectes per a la nova biblioteca Pepita Ferrer a Torreforta
-
Cultura Els Xiquets de Valls rubriquen una diada castellera de Firagost de gamma extra
-
Cultura El cartell de Santa Tecla 2025 celebra els 100 anys de l'Amparito Roca
-
Cultura K-Pop, pop català i energia jove: Tarragona es bolca amb la Korean Vibes Week i el Festival Sota la Palmera
-
Cultura Arriba la 13a edició del Danseu Festival a les Piles per «crear nous públics per la dansa»