La ciutat de Tarragona serà governada per primera vegada per una dona. Serà durant el Carnaval 2026, segons ha decidit la comparsa Sinhus, guanyadora del concurs d'aquest 2025. Serà la primera vegada en la història que Tarragona tindrà una Reina del Carnaval. Cal recordar que l'any passat, Tarragona va modificar el protocol de les bases de participació del seu Carnaval acordant-se que a partir d'aquell any, la comparsa guanyadora escolliria si l'any següent regnaria com a Rei o com a Reina del Carnaval.
Ara, la comparsa Sinhus, comparsa guanyadora d'aquest passat Carnaval de 2025 amb la temàtica 'Versalles', ha fet el pas, escollint ser Reina durant el Carnaval 2026. Per la seva banda, Urban Style, que va quedar en segon lloc amb la temàtica 'Inuits. Nòmades del gel', s'encarregarà de la figura del Concubí.
En un comunicat, l'Ajuntament de Tarragona ha explicat que més endavant es concretaran els noms i els detalls —dins la programació— en relació a aquesta històrica novetat.