El Pla de Santa Maria ja ha presentat el cartell guanyador de la Fira del Vent 2025. Concretament, durant la passada Festa Major del mes d'agost es va donar a conèixer el disseny del cartell que anunciarà l'esdeveniment dels dies 18 i 19 l'octubre de 2025.
Es tracta d'una obra de la Montse Alzamora, una jove dissenyadora de 22 anys, nascuda al Pla de Santa Maria i actualment resident a Tarragona.
Ha estudiat el Grau en Disseny, Animació i Art Digital al CITM (UPC) i un Màster en Modelat i Texturitzat d’Escenaris 3D a la Voxel School. El seu talent ja ha estat reconegut amb el Premi PAD 3DT 2024, amb una obra exposada a la Casa Museu Alegre de Sagrera de Terrassa, i amb pràctiques com a Environment Artist en una empresa de videojocs.
Enguany, la seva creativitat i visió artística donen imatge a una de les fires principals del Camp de Tarragona. L'esdeveniment se celebrarà els dies 18 i 19 d’octubre de 2025 amb un cap de setmana ple d’activitats.

- Cartell de la Fira del Vent de 2025
- Montse Alzamora