Tarragona torna a oferir cinema a la platja aquest estiu amb 5 pel·lícules de prestigi

Del 8 de juliol al 5 d'agost, les platges de la Mora i de l'Arrabassada de Tarragona acolliran cinc projeccions cinematogràfiques amb entrada gratuïta

Publicat el 10 de juny de 2024 a les 17:20

Del 8 de juliol al 5 d'agost, les platges de la Mora i de l'Arrabassada de Tarragona acolliran cinc projeccions cinematogràfiques. L'entrada és gratuïta i oberta a tothom i les pel·lícules es projectaran al capvespre. Cinema Lliure a la Platja arriba per segon any consecutiu a Tarragona, aquesta vegada amb una platja addicional. Les projeccions es faran els dilluns 8 i 22 de juliol, i el 5 d'agost a la platja de la Mora, i els dilluns 15 i 29 de juliol a la platja de l'Arrabassada.

Les pel·lícules començaran a l'hora de la posta de sol, entre les 21.30 i les 22.00 hores, per garantir una bona visibilitat. Abans de cada llargmetratge, hi haurà sessions de música d'iCat i es projectaran curtmetratges del festival FILMETS, així com de la Convocatòria Nou Talent, per a cineastes joves, i Talent+, que mostra els millors curtmetratges dels darrers dos anys de cineastes consolidats.

Cinema Lliure a la Platja selecciona pel·lícules que han participat en festivals de cinema de prestigi, prioritzant les dirigides per dones i assegurant una programació inclusiva i accessible per a tothom. També hi haurà sessions familiars perquè els més petits puguin gaudir del cinema a la platja.

Les pel·lícules que es podran veure a la platja a Tarragona

Així doncs, durant cinc jornades es podran veure pel·lícules a la platja a Tarragona i aquesta és la programació que s'ha preparat:

  • Dilluns 8 de juliol - Platja de la Mora

    • CREATURA (Espanya, 2023) Direcció: Elena Martín Gimeno
    • Sinopsi: Després de traslladar-se amb la seva parella a una nova casa, la Mila descobreix que la seva pèrdua de desig està en ella mateixa. Comença un viatge per la seva educació sexual, revisitant experiències de la seva infància i adolescència amb l’esperança de reconciliar-se amb el seu cos.
  • Dilluns 15 de juliol - Platja de l’Arrabassada

    • LAS CHICAS ESTÁN BIEN (Espanya, 2023) Direcció: Itsaso Arana
    • Sinopsi: Un conte d'estiu sobre la convivència entre quatre actrius i una escriptora que assagen una obra de teatre en un molí apartat del món. Les noies es coneixen i s’enfronten als temes dels seus personatges; l'amor, la bellesa, l'orfandat, la fe, l'amistat, l'actuació, la mort.
  • Dilluns 22 de juliol - Platja de la Mora

    • VIDAS PASADAS (Estats Units, 2023) Direcció: Celine Song
    • Sinopsi: Nora i Hae Sung, dos amics de la infància, es separen quan la família de Nora emigra de Corea del Sud al Canadà. Anys després, es retroben a Nova York i passen uns dies junts que els enfronten a l'amor, el destí i les eleccions que defineixen una vida.
  • Dilluns 29 de juliol - Platja de l’Arrabassada

    • ROBOT DREAMS (Espanya, 2023) Direcció: Pablo Berger
    • Sinopsi: Dog, un gos solitari a Manhattan, construeix un robot com a amic. La seva amistat creix fins a ser inseparables, però una nit d'estiu, Dog es veu obligat a abandonar Robot a la platja. Tornaran a trobar-se?
  • Dilluns 5 d’agost - Platja de la Mora

    • QUEST (Espanya, 2023) Direcció: Antonina Obrador
    • Sinopsi: Lluc, un biòleg marcat pel suïcidi de la seva dona Maria, emprèn una recerca per catalogar la flora de l'illa deshabitada de Quest, on ella va morir. Allí descobreix un element sobrenatural.

 

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google